İhale Kayıt Numarası : 2016/340572
1-İdarenin
a) Adresi : KURUPELİT KAMPÜSÜ 55139 ATAKUM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3624576065 - 3624576037
c) Elektronik Posta Adresi : [email protected]
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : httpss://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :
200.000 Kg Kalorifer Yakıtı, 17.000 Lt. Kurşunsuz Benzin 95 Oktan(95 Oktan), 160.000 Lt. Motorin
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Üniversitemiz ve bağlı birimlerin ihtiyaç durumuna göre peyderpey olarak: 1.Kısım-Kalorifer Yakıtı Alımı: Yüklenici tarafından tankerler ile Üniversitemiz ve bağlı birimlerin (ilçelerdeki yerleşkeler dahil) yakıt depolarına teslim edilecektir. 2.Kısım-Çeşitli Akaryakıt Alımı: Taşıtlar için; akaryakıt istasyonu pompasından taşıtların depolarına, İş Makineleri için; Yüklenici tarafından tankerler ile Üniversitemiz ve bağlı birimlerin (ilçelerdeki yerleşkeler dahil) bünyesinde bulunan akaryakıt tanklarına, Jeneratörler için; Yüklenici tarafından tankerler ile Üniversitemiz ve bağlı birimlerin (ilçelerdeki yerleşkeler dahil) bünyesinde bulunan jeneratörlerin depolarına, akaryakıt dolumu şeklinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : İşe başlama talimatının tebliğinden itibaren 31.12.2017 tarihine kadar Kalorifer Yakıtı ve Çeşitli Akaryakıt (Kurşunsuz Benzin 95 Oktan(95 Oktan), Motorin) alımına devam edilecektir. 1.Kısım-Kalorifer Yakıtı Alımı: Üniversitemiz ve bağlı birimlerin (ilçelerdeki yerleşkeler dahil) ihtiyaç durumuna göre, peyderpey olarak, Yüklenici tarafından tankerler ile dolum tesislerinden alınarak Üniversitemiz ve bağlı birimlerin (ilçelerdeki yerleşkeler dahil) yakıt depolarına teslim edilecektir. Bu işlemler, İdarenin gerekli görmesi halinde İdarece görevlendirilecek personeller nezaretinde yürütülebilecektir. Yüklenici, Üniversitemizce ihtiyaç duyulan kalorifer yakıtını, İdarenin sözlü veya yazılı (telefon veya faks) bildiriminden itibaren en geç 2 (iki) gün içinde karşılayacaktır. 2.Kısım-Çeşitli Akaryakıt Alımı: Yükleniciye veya bağlı olduğu akaryakıt dağıtım şirketinin bayilerine ait istasyonlardan, Üniversitemize ait taşıtlar, iş makineleri ve jeneratörlerin ihtiyaç durumuna göre peyderpey olarak: Taşıtlar için; akaryakıt istasyonu pompasından taşıtların depolarına akaryakıt dolumu şeklinde yapılacaktır. İş Makineleri için; Yüklenici tarafından tankerler ile Üniversitemiz ve bağlı birimlerin (ilçelerdeki yerleşkeler dahil) bünyesinde bulunan akaryakıt tanklarına akaryakıt dolumu şeklinde yapılacak olup teslim esnasında ulusal marker kontrolünün yaptırılması zorunludur. Jeneratörler için; Yüklenici tarafından tankerler ile Üniversitemiz ve bağlı birimlerin (ilçelerdeki yerleşkeler dahil) bünyesinde bulunan jeneratörlerin depolarına akaryakıt dolumu şeklinde yapılacak olup teslim esnasında ulusal marker kontrolünün yaptırılması zorunludur. Yüklenici, Üniversitemizce ihtiyaç duyulan akaryakıtları İdarenin sözlü veya yazılı bildiriminden sonra en geç 1 (bir) gün içinde karşılayacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kurupelit Kampüsü Atakum/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 27.09.2016 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerin,
1. Akaryakıt dağıtım firması olması halinde EPDK´dan aldıkları Dağıtıcı Lisansı belgesinin,
2. Akaryakıt bayii firması olması halinde EPDK´dan aldıkları Bayilik Lisansı belgesinin,
aslını veya noter onaylı suretini tekliflerine eklemeleri gerekmektedir.
Ayrıca, isteklinin akaryakıt bayii firması olması halinde bayiliğinin 2017 yılı sonuna kadar devam edeceğine dair akaryakıt dağıtım firmasından aldığı belgeyi de teklifine eklemesi gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
1.Kısım Kalorifer Yakıtı Alımı için ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatların en düşük olanıdır.
2.Kısım Çeşitli Akaryakıt ( Kurşunsuz Benzin 95 Oktan (95 Oktan), Motorin) Alımı için ekonomik açıdan en avantajlı teklif, fiyatla birlikte fiyat dışı unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Efektif Fiyat aşağıdaki formül ile hesaplanacak ve efektif fiyatı en düşük olan teklif ekonomik açıdan en avantajlı teklif kabul edilecektir.
Efektif Fiyatın Hesaplanması:
Efektif Fiyat = Teklif Edilen Fiyat X (1+(Toplam Puan/100))
Toplam Puan = Kurupelit Kampüsü girişinden başlayarak Cumhuriyet Meydanına kadar olan anayol hattı (Kurupelit Kampüsü girişi güvenlik kontrol kulübesi - Atatürk Bulvarı - Cumhuriyet Meydanı arası güzergah) dışındaki akaryakıt istasyonları için, hat çıkışından akaryakıt istasyonuna kadar her bir Km. için 1 (bir) puan, belirtilen hat üzerindeki akaryakıt istasyonları için 0 (sıfır) puan.
Fiyat dışı unsur değerlendirmesinde istekliye ait akaryakıt istasyonu referans alınacaktır. İstekli akaryakıt istasyonunun açık adresini, iletişim bilgilerini ve güzergaha uzaklığını teklifinde belirtecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Kurupelit Kampüsü Atakum/SAMSUN adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat Bankası Üniversite Bürosu nezdinde bulunan TR870001001479097123705001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Sube Müdürlüğü Kurupelit Kampüsü Atakum/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
BASIN - 425635Basın No: