Gaziantep Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine; Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesi hükümleri uyarınca Öğretim Elemanı alınacaktır.
Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi Kadrolarına Başvuruda İstenen Belgeler:
1- Adayın başvuracağı Fakülte/Meslek Yüksekokulu/Yüksekokulu’nu, kişisel yazışma adresini ve telefon numaralarını belirten dilekçe (Dilekçe örneğimiz http://pdb.gantep.edu.tr adresinde yer almaktadır.
2- Özgeçmiş
3- Erkek adaylar için askerlikle ilgili terhis, tecil veya muaf olduğunu gösteren belge
4- Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora mezuniyet belgesi (Yurtdışından alınan diplomaların ise denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir. e-Devlet’ten alınan karekodlu ve barkod numaralı olan Lisans ve Lisansüstü Mezuniyet ve Öğrenci Belgeleri / Noter Onaylı veya Resmi Kurum Onaylı Mezuniyet Belgeleri de kabul edilecektir.)
5- İlanda belirtilen Mezuniyet şartına ilişkin Lisans, Yüksek Lisans, Doktora öğrenci belgesi ve transkript belgelerinin onaylı örnekleri,
6- ALES Belgesi, Yabancı Dil Belgesi (Yabancı Dil şartı olan birimlere başvuran adaylardan)
7- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
8- Fotoğraf (1 adet)
9- Onaylı Hizmet/Tecrübe Belgesi (Önemli Notlar kısmında ayrıntıları yer almaktadır.)
10- Adli Sicil Kaydı
Önemli Notlar:
a) Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar başvuru yapılacak birime ulaşması gerekmektedir. Postadaki gecikmeden Üniversitemiz sorumlu değildir.
b) Adaylar ilan edilen kadrolardan ancak birine başvuru yapabilir, aynı ilan dönemi içinde birden fazla kadroya başvuran adayların başvuruları değerlendirilmez.
c) Onaylı Hizmet/Tecrübe Belgesi; hizmetin yerine getirildiği kamu kurum ve kuruluşu/şirket/firmadan hizmet belgesi veya onaylı bir yazıyla belgelendirilmelidir.
d) Onaylı Hizmet/Tecrübe Belgesi ile birlikte çalışılan sürelere ait SGK çıktısının da gönderilmesi gerekmektedir. Yalnızca SGK çıktısı kabul edilmeyecektir.
e) İlan özel şartında sertifika/belge istenmiş ise bu belge ve/veya sertifikalarında gönderilmesi gerekmektedir.
f) Süresi içerisinde yapılmayan başvurular ve eksik belgeli dosyalar değerlendirmeye alınmayacaktır.
g) Üniversitemiz ilan ve sınav takviminde zorunlu hallerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Üniversite internet sayfasından yapılan tüm duyurular tebligat mahiyetindedir. Kişilere ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
h) İdare gerekli gördüğü takdirde ilanın her aşamasını ve ilan edilen her pozisyonu iptal edebilir.
BAŞVURU/ÖN DEĞERLENDİRME/SINAV TARİHLERİ VE BAŞVURU YERİ
Duyuru Başlama Tarihi : 22.06.2022
Son Başvuru Tarihi : 06.07.2022
Ön Değerlendirme Yayım Tarihi : 20.07.2022
Sınav Giriş Tarihi : 25.07.2022
Sonuç Açıklama Yayım Tarihi : 29.07.2022
Kabul Edilecek Başvuru Şekli : Şahsen veya Posta ile
https://www.ilan.gov.tr/ilan/1006218/kamu-akademik-personel-akademik-personel-alimlari-gaziantep-universitesi-ogretim-elemani-alim-ilani
Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi Kadrolarına Başvuruda İstenen Belgeler:
1- Adayın başvuracağı Fakülte/Meslek Yüksekokulu/Yüksekokulu’nu, kişisel yazışma adresini ve telefon numaralarını belirten dilekçe (Dilekçe örneğimiz http://pdb.gantep.edu.tr adresinde yer almaktadır.
2- Özgeçmiş
3- Erkek adaylar için askerlikle ilgili terhis, tecil veya muaf olduğunu gösteren belge
4- Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora mezuniyet belgesi (Yurtdışından alınan diplomaların ise denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir. e-Devlet’ten alınan karekodlu ve barkod numaralı olan Lisans ve Lisansüstü Mezuniyet ve Öğrenci Belgeleri / Noter Onaylı veya Resmi Kurum Onaylı Mezuniyet Belgeleri de kabul edilecektir.)
5- İlanda belirtilen Mezuniyet şartına ilişkin Lisans, Yüksek Lisans, Doktora öğrenci belgesi ve transkript belgelerinin onaylı örnekleri,
6- ALES Belgesi, Yabancı Dil Belgesi (Yabancı Dil şartı olan birimlere başvuran adaylardan)
7- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
8- Fotoğraf (1 adet)
9- Onaylı Hizmet/Tecrübe Belgesi (Önemli Notlar kısmında ayrıntıları yer almaktadır.)
10- Adli Sicil Kaydı
Önemli Notlar:
a) Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar başvuru yapılacak birime ulaşması gerekmektedir. Postadaki gecikmeden Üniversitemiz sorumlu değildir.
b) Adaylar ilan edilen kadrolardan ancak birine başvuru yapabilir, aynı ilan dönemi içinde birden fazla kadroya başvuran adayların başvuruları değerlendirilmez.
c) Onaylı Hizmet/Tecrübe Belgesi; hizmetin yerine getirildiği kamu kurum ve kuruluşu/şirket/firmadan hizmet belgesi veya onaylı bir yazıyla belgelendirilmelidir.
d) Onaylı Hizmet/Tecrübe Belgesi ile birlikte çalışılan sürelere ait SGK çıktısının da gönderilmesi gerekmektedir. Yalnızca SGK çıktısı kabul edilmeyecektir.
e) İlan özel şartında sertifika/belge istenmiş ise bu belge ve/veya sertifikalarında gönderilmesi gerekmektedir.
f) Süresi içerisinde yapılmayan başvurular ve eksik belgeli dosyalar değerlendirmeye alınmayacaktır.
g) Üniversitemiz ilan ve sınav takviminde zorunlu hallerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Üniversite internet sayfasından yapılan tüm duyurular tebligat mahiyetindedir. Kişilere ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
h) İdare gerekli gördüğü takdirde ilanın her aşamasını ve ilan edilen her pozisyonu iptal edebilir.
BAŞVURU/ÖN DEĞERLENDİRME/SINAV TARİHLERİ VE BAŞVURU YERİ
Duyuru Başlama Tarihi : 22.06.2022
Son Başvuru Tarihi : 06.07.2022
Ön Değerlendirme Yayım Tarihi : 20.07.2022
Sınav Giriş Tarihi : 25.07.2022
Sonuç Açıklama Yayım Tarihi : 29.07.2022
Kabul Edilecek Başvuru Şekli : Şahsen veya Posta ile
UNVAN | DERECE | FAKÜLTE/ REKTÖRLÜK/ MYO/YO |
BÖLÜM | ANABİLİM/ ANASANAT DALI/PR. |
ALES PUANI | YABANCI DİL PUANI |
AÇIKLAMA |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | 4 | İLAHİYAT FAKÜLTESİ | İSLAM TARİHİ VE SANATLARI BÖLÜMÜ | İSLAM TARİHİ | 70 | 50 | İlahiyat veya İslami İlimler lisans (Arapça dilinde) mezunu olup, tezli yüksek lisans yapıyor olmak. ** |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | 4 | TIP FAKÜLTESİ | TEMEL TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ | ANATOMİ | 70 | 50 | Fizyoterapi ve Rehabilitasyon lisans mezunu olup, İlgili alanda tezli yüksek lisans yapıyor olmak. |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERECEK) | 3 | İLAHİYAT FAKÜLTESİ | TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ | KUR’AN-I KERİM OKUMA VE KIRÂAT İLMİ | 70 | 50 | İlahiyat lisans ve tefsir anabilim dalı yüksek lisans mezunu olup, kıraat anabilim dalında doktora yapmış ve yapıyor olmak |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERECEK) | 3 | İLAHİYAT FAKÜLTESİ | TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ | KUR’AN-I KERİM OKUMA VE KIRÂAT İLMİ | 70 | 50 | İlahiyat lisans ve tefsir anabilim dalı yüksek lisans mezunu olup, tefsir anabilim dalında doktora yapmış ve yapıyor olmak |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (UYGULAMALI BİRİM) | 3 | DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ | KLİNİK BİLİMLER BÖLÜMÜ | DİŞ HASTALIKLARI VE TEDAVİSİ | 70 | 50 | İlgili alanda uzmanlık belgesine sahip olmak, Kompozit restorasyonlar ve beyazlatma tedavileri konularında deneyim sahibi olmak. |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (UYGULAMALI BİRİM) |
3 | DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ | KLİNİK BİLİMLER BÖLÜMÜ | ENDODONTİ | 70 | 50 | İlgili alanda uzmanlık belgesine sahip olmak, Fotodinamik Tedavi üzerine çalışmış olmak. |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERECEK) | 3 | GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ | RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ | SİNEMA VE TELEVİZYON | 70 | 50 | Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü lisans mezunu olmak. İletişim ve Toplumsal Dönüşüm alanında yüksek lisans yapmış olmak. Belgelendirmek kaydıyla Yüksek Öğretim Kurumlarında ilgili alanda en az 5 yıl teorik ve uygulamalı ders verme tecrübesine sahip olmak. |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERECEK) | 3 | OĞUZELİ MESLEK YÜKSEKOKULU | MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK BÖLÜMÜ | SİVİL SAVUNMA VE İTFAİYECİLİK | 70 | MUAF | Tezli yüksek lisans yapmış olmak, belgelendirmek kaydıyla en az 4 yıl İtfaiye Eğitmeni olarak çalışmış ve Sivil Savunma ve İtfaiyecilik konusunda ders verme deneyimine sahip olmak. |