‘Müşteri Portalı’nı hayata geçirdiler


‘Müşteri Portalı’nı  hayata geçirdiler

YEPAŞ, gelişen teknolojik dijitalleşmeyi takip etmek ve müşterilere yenilikçi hizmet sunmak amacıyla YEPAŞ Online Müşteri Portalı’nı hayata geçirdi. Müşteriler Müşteri Portali üzerinden ‘tek tık’ ile elektrik abonelik ve sayaç bilgilerini kontrol etme, borç sorgulama, borç ödeme, geçmiş fatura ve ödemelerini kontrol etme, abonelik başlatma abonelik iptal etme işlemlerini ve her türlü bilgi güncelleme işlemlerini interaktif olarak yapabilecekler. YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam yaptığı açıklamada, “Görevli elektrik tedarik şirketi olarak Samsun, Ordu, Çorum Amasya ve Sinop’ta çalışmalarına devam ettiklerini ve müşteri memnuniyetine odaklandıklarını ifade etti. YEPAŞ, müşteri hizmetlerine yönelik tüm süreçlerini dijitalleştirme ve bu yönde hızlı ve verimli bir perakende satış şirketi haline getirme vizyonu doğrultusunda hızla ilerlemektedir. Bu amaçla oluşturduğumuz portalimiz müşterilerimizin abonelikleriyle ile ilgili her türlü işlemi yapabilmesi amacıyla özel olarak tasarlanmıştır” dedi.