Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Hemşehrilerimizi süreçlere dahil ederek taleplerine anında müdahale ediyoruz” dedi.
Başkan Doğan, ortak akıl ve katılımcı yönetim anlayışına vurgu yaparak, “153 Çözüm Merkezi’miz, tüm hizmetleri tek bir numara altında toplayarak 7/24 hizmet veriyor. Burada hemşehrilerimizin talepleri ve sorunları bizim için büyük önem taşıyor. Çözüm Merkezi, hemşehrilerimizle buluşma noktamız ve onların her türlü ihtiyacına hızlı bir şekilde yanıt veriyoruz” ifadelerini kullandı.
Samsun Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çözüm Merkezi, son 5 ayda aldığı çağrılarla vatandaşların taleplerini ilgili birimlere aktarıyor ve 116 bin kişinin sorununu çözüme kavuşturuyor. Rezervasyon işlemleri ve diğer çağrılar neticesinde, vatandaşların sorunlarına anında müdahale ediliyor.
Mert Volkan Gün
SAMSUN HABER
Yayınlanma: 08 Eylül 2024 - 12:47
Samsun'da 153 Çözüm Merkezi 5 ayda binlerce kişiye hizmet verdi
Samsun Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşlar ile sürekli bir iletişim içinde kalmasını sağlayan 153 Çözüm Merkezi, son 5 ayda 403 bin 303 çağrı aldı. Bu çağrılar arasında talep ve önerilerin yanı sıra, SAMAIR ve Odak Samsun Turizm Otobüsleri için yapılan rezervasyonlar da yer aldı.
SAMSUN HABER
08 Eylül 2024 - 12:47
İlginizi Çekebilir