Karadeniz’in iç ve dış turizm olmak üzere iki ana pazardan beslendiğini söyleyen Karadeniz Turistik İşletmeciler Derneği (KATİD) Başkanı ve Türkiye Otelciler Birliği (TÜROFED) Yönetim Kurulu üyesi Murat Toktaş, insanların bölgedeki illere doğal güzellikleri görmeye geldiğini ve kent yönetimlerinin, bu avantajı koruması gerektiğini söyledi.
‘SERMAYEMİZ DOĞAMIZDIR’
Murat Toktaş, “Orta ve Doğu Karadeniz Bölgesi olarak, iç ve dış turizm olmak üzere, iki ana pazardan besleniyoruz. İç turizm özellikle ülkemizin batı bölgesinden kültür ve benzeri için gelen misafirlerden oluşuyor. Bu grubun hareketliliği eğitim-öğretim dönemi kapandığında başlamaktadır ve açıldığında ise bitmektedir. Dış turizmde ise müşteri kaynağımız, körfez ülkelerinden gelen misafirlerdir. 2000’li yıllardan itibaren Doğu Karadeniz Bölgesi’nde başlayan ve körfez ülkelerinden gelen ciddi bir potansiyel var. Bu nedenle sermayemize sahip çıkmalıyız ki, sermayemiz biz bunların karşılığını verebilsin. Sermayemiz, bizim doğamızdır. Onu korumalıyız” diye konuştu.
Güncel
17 Ekim 2018 - 09:49
Doğal güzelliklerimize sahip çıkmalıyız
Karadeniz Turistik İşletmeciler Derneği (KATİD) Başkanı ve Türkiye Otelciler Birliği (TÜROFED) Yönetim Kurulu üyesi Murat Toktaş, Karadeniz’deki kentlerin doğal güzelliklerine sahip çıkılması gerektiğini belirtti
Güncel
17 Ekim 2018 - 09:49