Samsun Haber - 2003-2023 yılları arasında bölge müdürlüğü, Samsun’daki projelerine 35 milyar 408 milyon TL’lik harcama yaparken, 2023 yılında projelere harcanan miktar ise 1 milyar 827 milyon TL oldu. Samsun’da devam eden 9 projenin toplam proje bedeli 7 milyar 276 milyon TL olarak hesaplandı.
Öte yandan 2003-2023 yılları arasında Karayolları Bölge Müdürlüğü 86 km’lik Samsun-Ankara yolunu, 85 km’lik Samsun-Ordu yolunu, 90 km’lik Samsun-Sinop yolunu, 16,9 km’lik Çarşamba-Ayvacık yolunu, 12 km’lik Vezirköprü geçişini, 12,3 km’lik Havza Kurt Köprüsü yolunu ve 24,7 km’lik Kavak-Asarcık yolunu tamamladı.
Bölge müdürlüğünün yapmayı planladığı 337,8 km bölünmüş yolun 313,3 km’sini (yüzde 93) tamamladı. Geriye kalan 24,5 km yolun yapımına ise devam ediliyor. Yapımı planlanan 136,1 km tek yolun ise 115,6 km’si (yüzde 85) tamamlandı, 20,5 km’sinin yapımına ise devam ediliyor. Karayolları’nın Samsun’da devam eden 9 adet projesi var. Bu projeler Yeşilkent Kavşağı, Samsun-Bafra ve Samsun Çevre Yolu BSK onarım işi, Çarşamba-Ayvacık Yolu, Terme-Ünye-Fatsa Yolu BSK onarımı, Çarşamba-Ayvacık Yolu heyelan ıslahı, Ladik-Taşova yolu, Kavak-Merzifon arası onarım işi, Havza-Vezirköprü yolu ile Samsun Şehir Hastanesi yolu olarak adlandırılıyor.
Şehir Hastanesi yolu projesinin toplam uzunluğu 5,3 km ve 2x3 şeritli BY-BSK standardındaki ihale kapsamında; 2 x 250 metre uzunluğunda 2 adet çift köprü ve 1 adet farklı seviyeli kavşak bulunuyor. 2023 yılında bin 473 adet 24 bin 138 metre uzunluğunda DSM (Derin zemin karıştırma) imalatı tamamlanmış olup, kazı çalışması, toprakarme ve DSM imalatı çalışmaları yapıldı.
Samsun-Bafra ve Samsun Çevre yolu BSK onarım işi çerçevesinde yolun toplam uzunluğu 56,5 km ve BY-BSK-ON standardındaki ihale kapsamında; 17 m uzunluğunda 1 adet tek köprülü farklı seviyeli kavşak bulunuyor. 2023 yılsonu itibariyle; 9,3 km BY-BSK-ON ve 17 m uzunluğunda otogar kavşağı tamamlandı. İhaleye sonradan dahil edilen samsun şehir geçişinde 8,6 km BY-BSK-ON imalatı tamamlandı.
Yeşilkent Kavşağı düzenleme işinin ihale kapsamında, 2 adet 172 m uzunluğunda altgeçit köprüsü, 2 adet 318 m uzunluğunda ilave köprü, 1 adet 29 m uzunluğunda üstgeçit köprüsü bulunuyor. 2023 yılında; proje kapsamında bulunan 8 bin 685 metrelik kazık imalatlarından 6 bin 318 metre kazık imalatı tamamlandı. İHA
Öte yandan 2003-2023 yılları arasında Karayolları Bölge Müdürlüğü 86 km’lik Samsun-Ankara yolunu, 85 km’lik Samsun-Ordu yolunu, 90 km’lik Samsun-Sinop yolunu, 16,9 km’lik Çarşamba-Ayvacık yolunu, 12 km’lik Vezirköprü geçişini, 12,3 km’lik Havza Kurt Köprüsü yolunu ve 24,7 km’lik Kavak-Asarcık yolunu tamamladı.
Bölge müdürlüğünün yapmayı planladığı 337,8 km bölünmüş yolun 313,3 km’sini (yüzde 93) tamamladı. Geriye kalan 24,5 km yolun yapımına ise devam ediliyor. Yapımı planlanan 136,1 km tek yolun ise 115,6 km’si (yüzde 85) tamamlandı, 20,5 km’sinin yapımına ise devam ediliyor. Karayolları’nın Samsun’da devam eden 9 adet projesi var. Bu projeler Yeşilkent Kavşağı, Samsun-Bafra ve Samsun Çevre Yolu BSK onarım işi, Çarşamba-Ayvacık Yolu, Terme-Ünye-Fatsa Yolu BSK onarımı, Çarşamba-Ayvacık Yolu heyelan ıslahı, Ladik-Taşova yolu, Kavak-Merzifon arası onarım işi, Havza-Vezirköprü yolu ile Samsun Şehir Hastanesi yolu olarak adlandırılıyor.
Şehir Hastanesi yolu projesinin toplam uzunluğu 5,3 km ve 2x3 şeritli BY-BSK standardındaki ihale kapsamında; 2 x 250 metre uzunluğunda 2 adet çift köprü ve 1 adet farklı seviyeli kavşak bulunuyor. 2023 yılında bin 473 adet 24 bin 138 metre uzunluğunda DSM (Derin zemin karıştırma) imalatı tamamlanmış olup, kazı çalışması, toprakarme ve DSM imalatı çalışmaları yapıldı.
Samsun-Bafra ve Samsun Çevre yolu BSK onarım işi çerçevesinde yolun toplam uzunluğu 56,5 km ve BY-BSK-ON standardındaki ihale kapsamında; 17 m uzunluğunda 1 adet tek köprülü farklı seviyeli kavşak bulunuyor. 2023 yılsonu itibariyle; 9,3 km BY-BSK-ON ve 17 m uzunluğunda otogar kavşağı tamamlandı. İhaleye sonradan dahil edilen samsun şehir geçişinde 8,6 km BY-BSK-ON imalatı tamamlandı.
Yeşilkent Kavşağı düzenleme işinin ihale kapsamında, 2 adet 172 m uzunluğunda altgeçit köprüsü, 2 adet 318 m uzunluğunda ilave köprü, 1 adet 29 m uzunluğunda üstgeçit köprüsü bulunuyor. 2023 yılında; proje kapsamında bulunan 8 bin 685 metrelik kazık imalatlarından 6 bin 318 metre kazık imalatı tamamlandı. İHA
Samsun Ankara yolunu lütfen bir an önce acilen bitirin
Yeşilkent kavşağını yatırım olarakmı haber yapıyorsunuz. Neden zamanında adam gibi yapılmamış. O paralar hepimizden çıkıyor yazıktır günahtır.
Bu yatırımlar Ssmsun'a ne kazandırdı? İşsizlik mi azaldı? Samsun'a kazanç mı sağlıyor? Hatalı Yeşilkent Kavşağı eski TCK Bölge Müd, şimdi mv Yazıcı. İnş. Müh.
Üç köpruden şehgüven ağacegüney kabaceviz gülören konukluk ismini saymadigim onlerca koyün yolunuda görürler insallah secim bahanesine yolun cok yerlerinden 2 arac yanyana geçmiyor biri bekliyo biri geciyor sonradiyeri insallah bu yorumu okur yetkililerde bizde rahat ederiz saygilarimla
Samsun-Bafra çevre yoluna öncelik verilip atakumun trafik çilesine son verilmesi gerekir.Tirlar,otobüsler tankerler traktorune varıncaya kadar Atakum şehir merkezinde ne işi var.toplu taşıma öğrenci servisleri o yolu kullanıyor çekilmez bir hal aldı.
Yeşilkent kavşağı tam bir intihar duvarı.Yolu bilmeyen dönüşün keskinliğini ayarlayamayan intihar duvarına toslar.Ayrıca kavşağın girişine çok yakın noktadan ana yola çıkış ana yoldan kavşağa girişte ise farklı istikametten aynı güzergaha giren iki farklı yolun kavşağın girişinde birleşmesi saçmalıklar silsilesi.Bu kavşak çıkışında eşimin kullandığı araca bir kamyon çarptı, Allah'tan sadece maddi hasar oluştu.Yazık değil mi kardeşim devletin parasına.Bir yol baştan tüm hesaplamalar yapılarak risk en aza indirilerek projelendirilir.Olmadı bidaha bu da olmadı bidaha mantığıyla yol mu yapılır arkadaş...
Emekliler ay sonunu getiremiyor. Emekliler yıllarca prim Ödemiş emek vermiş insanlar. Neden emekliler yok sayılıyor. Gereksiz ihalelere fazla fazla para harcanıyor. Ama emekliye yok deniliyor.
2019 seçimlerinde sayın cumhurbaşkanı bizzat kendisi Samsun mitinginde asarcik canik yolunu söz verdi ama ne hikmetse 1turlu başlanamadi
Yol olsa ne çıkar mutaitleri doyuramadınız gitti yakıt almaya paramı var haram olsun
Çarşamba tarafından gelip Balaça ve Anadolu Bulvarına dönüş kısmı sıkıntılı olduğunu düşünüyorum.inşallah bu kısımda kararsızlıktan dolayı istenmeyen kazalar olmaz
Bir de Çarşamba hastane kavşak noktasına kesin üst geçit lazım
Yeşilkent kavşağını bu hale sokan ihaleye çıkartan , onaylayan , yapan , projesini çizen herkesi yargılayıp , şimdiye kadar orada olan kazalarda yaralanan ölenlerin de tazminatlarını üstüne koyup cezalandırmadan çivi çakmayın. İbret olsun.
Türkiye tarihinin en kötü yönetimiyle karşı karşıyayız. Allah bilir bu ihalerde kimler zengin edildi, kimler parasına para kattı. Yol yapsan ne olur araban olmadıkdan sonra. Araban olsa ne olur mazot alamadıkdan sonra.seçilsen ne olur insan olamadıkdan sonra. Ben asla hakkımı hiçbir siyasetçiye helal etmiyorum. Samsun şehir hastanesi projesinde 5'li çeteyi nasıl zengin ettiklerini ihale miktarlarını her sene devletin cebinden nekadar para çıkacağını söyleyin. Yok şu kadar yol yapılmış, yok şunlar olmuş. Allah aşkına insanların aklıyla dalga geçmeyi bırakın artık...
Cebimde çocuklarımın ihtiyacını karşılayacak param yok. Ay sonu borçlara bakıyorum maaş dahi yetmiyor. Samsun'a yatırım , Allah aşkına ne olur kendinize gelin . Emeklin aç kardeşim siz halen neden bahsediyorsunuz.
Çarşamba durusu grup yolu normalde yıllar önce yapılması gereken yoldu. Hatta devlet ödeme yaptı dediler. Lu an ki mevcut bb demir 2020 de köye gelip bu sene değil ama 2021 de yolunuz bitecek diye söz verdi. Yıl 2024 hala yol yapılacak. Ha bu arada başkan bu dönemde iki tane servis satın aldı????
Terme bu yatırımdan tek kuruş alamaz 30 senedir terme bir arpa boyu yol alamadı bundan sonrada alamaz
7.bölge iş boş işler müdürlüğü Samsun da tüm ilçe bağlantı yolları tek şerit ama boş işler müdürlüğü hiçbirine yatırım yok 2024 Samsun un da rezil bir durum