Müdür Burhan Yıldızoğlu, çağrıların yüzde 67'sinin asılsız olduğunu belirterek duyarsız vatandaşlara duyarlı olma çağrısında bulundu.
Bayburt 112 Acil Çağrı Merkezi'ni araya bir vatandaş, etrafında ölülerin olduğunu söyledi. Durumu araştıran çağrı merkezi personeli, vatandaşın alkollü olduğunu, aramanın da mezarlıktan yapıldığını tespit etti.
Bayburt'taki 112 Acil Çağrı Merkezi, ilginç ve asılsız çağrılarla meşgul ediliyor. Müdür Burhan Yıldızoğlu, vatandaşların acil çağrı hattını, hastane randevusu almak veya hatalı park şikayeti gibi gereksiz konularla meşgul ettiğini belirtti. Yıldızoğlu, geçen çağrıların yüzde 33'ünün gerçek acil durumları kapsadığını, geri kalan yüzde 67'sinin ise asılsız ve bilgi amaçlı olduğunu açıkladı. Mezarlıktan aradı Yemek siparişi vermek isteyenler, Filistin için kan bağışlamak isteyenler ve hatta Sakatlanan futbolcunun sağlık durumunu öğrenmek için arayan vatandaşlar gibi çeşitli ilginç çağrılarla karşılaştıklarını belirten Yıldızoğlu, "Her gün garip çağrılarla karşılaşıyoruz. Mezarlıkta olduğunu söyleyen bir alkollü vatandaşın çağrısı dikkat çekiciydi. Personelimiz durumu anladıktan sonra gerekli uyarıları yaparak çağrıyı sonlandırdı" şeklinde konuştu. Asılsız Çağrıların Sayısı Artıyor Yıldızoğlu, asılsız çağrıların sayısının arttığını ve bu durumun acil yardım bekleyen vatandaşlara engel olduğunu vurguladı. Süper Lig maçlarının başlama tarihini merak eden, Genelkurmay Başkanı ile görüşmek istediğini belirten vatandaşlar gibi asılsız ve kasıtlı çağrılarla meşgul olduklarını belirten Yıldızoğlu, "Bu tür çağrılar, Kabahatler Kanunu'na göre değerlendirilip gereği yapılacaktır. Tekrar eden durumlarda savcılığa suç duyurusunda bulunulmaktadır" ifadelerini kullandı. 112 Acil Çağrı Merkezi yetkilileri, vatandaşlardan duyarlılık bekleyerek, acil durum hattını gerçek ihtiyaçlar için kullanmalarını ve gereksiz meşguliyetlere sebep olmamalarını istedi. trthaber
Bayburt'taki 112 Acil Çağrı Merkezi, ilginç ve asılsız çağrılarla meşgul ediliyor. Müdür Burhan Yıldızoğlu, vatandaşların acil çağrı hattını, hastane randevusu almak veya hatalı park şikayeti gibi gereksiz konularla meşgul ettiğini belirtti. Yıldızoğlu, geçen çağrıların yüzde 33'ünün gerçek acil durumları kapsadığını, geri kalan yüzde 67'sinin ise asılsız ve bilgi amaçlı olduğunu açıkladı. Mezarlıktan aradı Yemek siparişi vermek isteyenler, Filistin için kan bağışlamak isteyenler ve hatta Sakatlanan futbolcunun sağlık durumunu öğrenmek için arayan vatandaşlar gibi çeşitli ilginç çağrılarla karşılaştıklarını belirten Yıldızoğlu, "Her gün garip çağrılarla karşılaşıyoruz. Mezarlıkta olduğunu söyleyen bir alkollü vatandaşın çağrısı dikkat çekiciydi. Personelimiz durumu anladıktan sonra gerekli uyarıları yaparak çağrıyı sonlandırdı" şeklinde konuştu. Asılsız Çağrıların Sayısı Artıyor Yıldızoğlu, asılsız çağrıların sayısının arttığını ve bu durumun acil yardım bekleyen vatandaşlara engel olduğunu vurguladı. Süper Lig maçlarının başlama tarihini merak eden, Genelkurmay Başkanı ile görüşmek istediğini belirten vatandaşlar gibi asılsız ve kasıtlı çağrılarla meşgul olduklarını belirten Yıldızoğlu, "Bu tür çağrılar, Kabahatler Kanunu'na göre değerlendirilip gereği yapılacaktır. Tekrar eden durumlarda savcılığa suç duyurusunda bulunulmaktadır" ifadelerini kullandı. 112 Acil Çağrı Merkezi yetkilileri, vatandaşlardan duyarlılık bekleyerek, acil durum hattını gerçek ihtiyaçlar için kullanmalarını ve gereksiz meşguliyetlere sebep olmamalarını istedi. trthaber