İstanbul, İzmir, Ankara, Gaziantep, Malatya, Adana, Samsun, Kahramanmaraş ve son olarak da Şanlıurfa’da toplam 11 AVM yatırımı bulunan Rönesans Gayrimenkul Yatırım A.Ş,Optimum ve İstanbul Kozzy’nin ardından üçüncü alışveriş merkezi markası olan Piazza’nın ilk halkasını oluşturan Samsun Piazza, halka kapılarını açtığı ilk günden itibaren; Karadeniz’e açılan göz alıcı terasıyla, gün ışığını tüm katlara yansıtan mimarisi, nezih ve ferah ortamı, marka çeşitliliği, sürdürülebilirlik ilkesi, müşteri memnuniyeti, pazarlama faaliyetlerindeki etkinliği ile sadece kentin değil tüm Orta Karadeniz’in çekim merkezi oldu.
Güncel
27 Kasım 2013 - 14:00
7 Ayda 7 Milyon Kişiyi Ağırladı
Karadeniz Bölgesi'nin en büyük alışveriş, eğlence ve yaşam merkezi olarak 29 Mart 2013 tarihinde kapılarını açan Samsun Piazza Alışveriş ve Yaşam Merkezi, 7 ayda 7 milyon ziyaretçi ağırladı.
Güncel
27 Kasım 2013 - 14:00