Samsun Haber- İlkadım Belediyesi İletişim Merkezi (İLKİM), aylık 2 bin 323 çağrıyı çözüme kavuşturarak dikkat çekiyor. Vatandaşlardan gelen ilginç talepler arasında yer alan gülünç istekler, dikkat çekici bir şekilde merkezin faaliyetlerini gösteriyor. Belediye Başkanı Demirtaş, vatandaş memnuniyetini birinci öncelik olarak belirtiyor.
ÇÖZÜM MERKEZİ YENİLENDİ
İlkadım Belediyesi, belediye hizmetlerini daha etkili ve verimli bir şekilde sunmak amacıyla hayata geçirdiği İletişim Merkezi (İLKİM) ile vatandaşlardan gelen talepleri karşılamaya devam ediyor. Merkez, yenilenen haliyle Çözüm Merkezi'nin yerini alarak vatandaşların istek ve şikayetlerini değerlendiriyor.
2 BİN 323 BAŞVURU
Çözüm Merkezi, İletişim Merkezi uygulamasıyla birleşerek vatandaşlara geniş bir iletişim kanalı sunuyor. İlkadımlılar, mesai saatleri dışında da İletişim Merkezi'ne ulaşarak istek, talep, öneri ve şikayetlerini iletebiliyor. Merkeze aylık ortalama 2 bin 323 başvuru yapılıyor ve çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla bu başvurular gerçekleştiriliyor.
BAŞVURULAR ŞÖYLE
Başvurular arasında telefonla gelenlerin sayısı 1152, WhatsApp üzerinden yapılanlar 600, e-posta ile iletilenler 212, internet başvuruları 209, vatandaşlardan gelenler 106, dilekçeler 42, web sayfasında yapılan başvurular ise 2 olarak sıralanıyor. Zabıta Müdürlüğü'ne gelen şikayetler öne çıkarken, müdürlük bazında en fazla başvuru Zabıta Müdürlüğü, Fen İşleri Müdürlüğü ve Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne yapılmış.
'YOĞUN ÇABA SARF EDİYORUZ'
İlginci talepler arasında, asansörde kalan bir vatandaşın sizi araması, kediyi dilendirenlerin alınmasını isteme talebi, otobüsün apartman giriş kapısında alınmasını talep etme gibi ilginç istekler bulunuyor. Başkan Demirtaş, vatandaş memnuniyetini ön planda tutarak, "İletişim Merkezi aracılığıyla gelen dilek, öneri ve şikayetleri ivedi bir şekilde sonuçlandırmak için yoğun bir çaba sarf ediyoruz. Sonuç odaklı çalışma ile İletişim Merkezimiz ilçe sakinlerimizin her zaman yanında olacak" ifadelerini kullanıyor.
Medine IRMAK
SAMSUN HABER
08 Ocak 2024 - 15:05
Samsun'da İlkadım İletişim Merkezi sorunlara çözüm üretiyor
Samsun'da İlkadım Belediyesi İletişim Merkezi, aylık 2 bin 323 başvuru ile vatandaşların taleplerini çözüme kavuşturuyor. Başkan Demirtaş, ilginç ve güldürücü taleplere rağmen memnuniyeti öncelik olarak vurguluyor.
SAMSUN HABER
08 Ocak 2024 - 15:05